Koel ICT

Contactgegevens:

Chris Koeling
Dopheide 24
8331 ZA  Steenwijk

T: 0521 - 85 41 76
M: 06 - 21523950
I:  www.koelict.nl

Bedrijfsrubrieken

  • ICT / Internet / printen
    Cloud, Google, Websites en Webshops


Als Google en Internet specialist begeleidt Chris Koeling vanuit KOEL ICT ondernemers die optimaal gebruik willen maken van de voordelen van het digitale tijdperk.

GOOGLE APPS – het nieuwe werken

Chris Koeling heeft een jarenlange ervaring als hoofd automatisering bij grote organisaties. Hij weet als geen ander hoe binnen bedrijven energie wordt verspild, doordat digitale bestanden op verschillende locaties staan. Hij ziet de oplossing in de Cloud, het nieuwe werken, en is daarom met KOEL ICT een gecertificeerd ‘Google Apps for Work’ partner van Google geworden.

Overal toegang tot je bestanden

Met ‘Google Apps for Work’ wordt vanuit de Cloud gewerkt, zodat bestanden en agenda’s eenvoudig gedeeld kunnen worden en ook e-mail op alle apparaten beschikbaar is; op de smartphone, tablet en computer. “In feite is het een vergelijkbaar systeem als Microsoft Office, maar dan in de Cloud. Het is niet alleen een veiliger en snellere manier van werken, maar het geeft medewerkers ook de mogelijkheid om tegelijk aan hetzelfde document te werken.” Chris adviseert en begeleidt bedrijven bij het omschakelen naar deze nieuwe manier van werken.

INTERNETMARKETING – van website tot advertentie

Een nieuwe website of webshop nodig die goed gevonden wordt? Ook daarvoor kun je bij KOEL ICT terecht. Chris bouwt de website en ziet erop toe dat tekst en inhoud SEO proof zijn, dus geschikt voor de zoekmachines. Wil je de website daarna nog extra promoten, dan komen andere vormen van internetmarketing aan bod, zoals social media en adverteren bij Google. Dat zijn eveneens specialiteiten van KOEL ICT.

Adverteren op internet

Voor bedrijven die op internet willen adverteren en precies willen weten hoe het verkeer op hun website eruit ziet heeft Google twee instrumenten: Google Adwords en Google Analytics. “Met Google Adwords kun je heel gericht alleen de geïnteresseerde bezoekers naar je site trekken, zodat je investering altijd de juiste doelgroep treft.” Adverteren kost geld, maar Chris weet precies hoe hij met slimme advertenties en de juiste zoekwoorden de Google Adwords optimaal kan inzetten. De resultaten meet hij met Google Analytics, waarvan de klant wekelijks of maandelijks een rapport krijgt.

UITGELICHT